Friday, September 20, 2019

BBM3410Satu2019:DIRI

Assalamualaikum...

Nama diberi Nurul Amira Farhani Binti Nizam Zaffrey. Berumur 23 tahun 7 bulan. Nama panggilan saya di rumah ialah merah. Saya berasal daripada Pendang Kedah Darul Aman. Saya merupakan anak kedua daripada enam orang adik beradik. Ibu bapa saya dikurniakan empat orang anak lelaki dan dua orang anak perempuan. Saya dilahirkan di Hospital Yan. makanan kegemaran saya ialah sambal ikan bilis manakala minuman kegemaran pula ialah teh o ais. Hobi saya ialah membaca dan menonton filem. Selain itu, saya juga berminat dalam menangkap gambar.



No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Kalendar

Hai apa habaq semua...  hari ini cik merah nak kongsikan kalendar buatan cik merah kat hampa semua. Kalendar ini cik merah pakai adobe ph...