Wednesday, December 18, 2019

BBM3410Satu2019: Youtube - VIDEO 11 (VIDEO FOKUS)


Untuk video 11 kali ini, kumpulan D'Rose Production ditugaska untuk membuat video fokus. Objek yang kami fokus dalam video kali ialah seutas tasbih.

Dalam video kali ini cik merah a.k.a farhani telah memegang watak Utama bagi video kali ini. Pengalaman  cik merah semasa memegang watak Utama ini sangat berat sekali kerana watak Utama membuat peranan besar dalam sesuatu cerita dan video tersebut.

Antara cabaran yang dihadapi oleh cik merah ialah melakonkan watak seorang lelaki. Untuk menjiwai watak lelaki sangat la susah sebab cik merah perlu jalan seperti lelaki, duduk seperti lelaki dan cara pakaian juga persis lelaki. Memakai kain pelikat adalah sangat susah kepada cik merah.

Untuk video kali ini, cik merah sekali lagi ditugaskan sebagai editor video. Hanya sekadar membantu editor yang lain semasa proses edit video dilakukan.

sebelum itu, saksikan lah video kami yer...tekan ja dekat gambar di atas itu, nanti dia akan mainkan untuk anda semua...

selamat menonton ya kawan-kawan...

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Kalendar

Hai apa habaq semua...  hari ini cik merah nak kongsikan kalendar buatan cik merah kat hampa semua. Kalendar ini cik merah pakai adobe ph...