Wednesday, December 18, 2019

BBM3410Satu2019: Youtube - Vlog Makanan (Boat Noodles)


Assalamualaikum dan apa habaq semua? sihat ka?

okay untuk video kali cik merah diberikan tugasan Bersama kawan cik merah iaitu Tirah missu untuk membuat sebuah vlog makanan. nak tau kami berdua makan apa? 
mai sini cik merah nak habaq...

kami berdua memilih Boat Noodles di IOI City Putrajaya sebagai lokasi vlog makanan kami. Antara cabaran yang dihadapi oleh kami berdua ialah untuk mencari dimana kedai tersebut berada, kami siap google dan bertanya kepada orang ramai mengenai keberadaan kedai tersebut.

Bukan itu sahaja, cik merah pertama kali membuat vlog makanan tau, waktu itu jangan cakap la ramai orang melihat kami sedang merekod sambal makan. Yang paling kami berdua puas hati ialah pengurus kedai tersebut memberi kerjasama yang baik kepada kami sepanjang vlog itu dijalankan.

Nak tahu makanan tu sedap ka dak? mai la usha video kami...nak lagi mudah dan cepat hanya perlu klik pada gambar diatas dan video tersebut akan mainkan untuk anda.

Selamat menonton...

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Kalendar

Hai apa habaq semua...  hari ini cik merah nak kongsikan kalendar buatan cik merah kat hampa semua. Kalendar ini cik merah pakai adobe ph...