Wednesday, December 18, 2019

BBM3410Satu2019: Youtube - Video 14 (TRAGEDI DAN SERAM)


Video 14 merupakan hasil gabungan tragedi dan seram.

Untuk video kali ini cik merah ditugaskan sebagai kru peralatan, jadi cik merah membantu untuk menyediakan peralatan bagi melancarkan proses shooting video. Dalam video kali ini, cik merah hanya memegang watak sampingan iaitu sebagai orang awam. 

Antara cabaran untuk menghasilkan video ini ialah kami terpaksa merakamkan video pada waktu malam. Jangan cakap la kami yang tukang rakam pon dah meremang bulu roma. Perkara yang melucukan hati kami semua ialah seorang pelajar melalui kawasan tempat kami shooting, tiba-tiba dia terlihat kawan saya yang melakonkan watak sebagai hantu pocong, tiba-tiba dia lari meninggalkan rakan-rakannya yang lain dengan jeritan. Kami pada waktu itu hanya terkedu dan sambung kembali ketawa.

Sudahlah shooting hingga lewat malam, dan kami terlupa malam itu ialah malam jumaat.

Jadi tunggu apa lagi saksikanlah video tragedi seram kami di youtube ataupun anda hanya perlu klik atau tekan gambar diatas untuk menyaksikan video tersebut.

Jangan terkejut-terkejut pula semasa menyaksikan video tersebut.

ok bye...

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Kalendar

Hai apa habaq semua...  hari ini cik merah nak kongsikan kalendar buatan cik merah kat hampa semua. Kalendar ini cik merah pakai adobe ph...